Aktualności | Motoryzacja | Samochody osobowe | Samochody ciężarowe | Porady |
Strona główna | Technika | Bezpieczenstwo | Nowe technologie | Przepisy i technika jazdy | Sport | Finanse | Reklama w serwisie | Kontakt |
Pickup Mitsubishi L200 (oferowany w Australii pod nazwą Triton) zwyciężył w rankingu australijskiego magazynu Overlander na najlepszy pojazd z napędem na wszystkie koła w 2009 roku. Warto zaznaczyć, że po raz pierwszy tytuł ten zdobywa użytkowy pickup. Firma Mitsubishi zostaje nagrodzona drugi raz z rzędu, gdyż rok wcześniej wyróżnienie to otrzymał legendarny model tej marki – Mitsubishi Pajero Wagon.
Podczas konkursowych testów jury złożone z najbardziej doświadczonych specjalistów porównywało zwycięski off-roadowy model Mitsubishi L200 z najlepszymi nowymi i udoskonalonymi pojazdami 4x4 z 2009 roku, m.in. z nową Toyotą Prado oraz Land Roverem Discovery 4 Wagon.
Redaktor naczelny magazynu Overlander, Trent Nikolic powiedział, że jury podjęło decyzję o zwycięstwie modelu Triton (L200) jednogłośnie.
„Triumf modelu Triton (L200) oznacza, iż po raz pierwszy wyróżnienie to zdobywa użytkowy pickup, a otrzymuje je głównie za rewelacyjną podwójną kabinę.”
„L200 został również nagrodzony za niezwykle wysoki poziom bezpieczeństwa, świetny silnik wysokoprężny, praktyczne właściwości off-roadowe, a także za zaskakująco dobrą dynamikę oraz doskonałe właściwości jezdne i prowadzenie na zwykłej drodze”, dodał Nikolic.
Robert McEniry, prezes i dyrektor wykonawczy firmy Mitsubishi Australia był zachwycony wyróżnieniem. „Jesteśmy wszyscy bardzo szczęśliwi, że pickup L200 otrzymał prestiżowy tytuł pisma Overlander. Szczególnie cieszy nas fakt, iż wygrał rywalizację z tradycyjnymi i o wiele droższymi modelami 4x4 o klasycznym nadwoziu.”
„Ponadto, wygrana drugi raz z rzędu – w 2008 roku Pajero, a teraz L200 – umacnia reputację firmy Mitsubishi jako producenta znakomitych pojazdów z napędem 4x4”, dodał McEniry.
Model Mitsubishi L200 dostępny jest z mocnym, turbodoładowaniem silnikiem wysokoprężnym oraz spełnia najwyższe standardy bezpieczeństwa, dzięki zastosowaniu takich rozwiązań jak system kontroli stabilności toru jazdy czy boczne i kurtynowe poduszki powietrzne (wersja z silnikiem Diesla i podwójną kabiną). Jego atutem jest także możliwość holowania przyczepy o masie do 2700 kg (z hamulcem).
Źródło: Mitsubishi, fot.: Mitsubishi